torstai 17. lokakuuta 2013

Sininen hetki....

Fazerin sinistä, nams :)

ai, että tää on hyvää!!!

Berit on kyllä niin perso tuolle suklaalle :)

ja Serafina juo maitoa....

maito onki Serafinan herkkua, hih :)

<3 <3

jaa onhan se Roberttiki herkuttelemassa...

Fazerin hopea toffeeta......tää on niin hyvvää!!!!

Herkutteluhetki Lillahusissa <3

vai oisko ihan sininen hetki...nooh ainaki Beritillä <3
Kaunis kiitos Saaralle herkuista :)

tiistai 15. lokakuuta 2013

Tavaroita tullut jo sisustusliikkeeseen :)

Paperikassit ja paljon muuta sisustustavaroita tullut jo liikkeeseen :)

Ihania pieniä lasipulloja pitsisomisteineen <3 

Ai, että <3

ja Berit teki jo pieniä paketteja somisteeksi liikkeeseen, hih ;)

Ihania sisustustyynyjä.....

Popi koiraki tuli Beritin kaveriksi katteleen tavaroita :)

<3

näyttää olevan nalleki.... <3 ...sitäkö se Popi kattelee, hih :)

Kyllä on  jo kaikenlaista tavaraa ja lisää on tulossa.....

Sisustusnalle ja lattiamaljakko oksineen  :) 

bling, blingiä..... 

Saapa nähä kerkiääkö Berit joulumarkkinoille :) Mitä veikkaatte?


sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Syyskukkien istutusta :)








Berit on ostanu syyskukkia.....
mustaamultaa ja 
ja istuttaa kukkia terassille :)
Oisko hopealehteä ja koristekaali näyttää olevan tuolla ruukussa :)
Ihana <3
Terassilla näyttää olevan aika valmista :)
Vai mitä olette mieltä <3 Berit ja Robert ovat niin tyytyväisiä :)
Popi koiraki on tullut terassille....
Popi <3
Berit otti kuvan vielä tuosta enkelimaljakosta.... <3
Jahans...lehden lukua....
ja kahvihetki Beritillä :)
Kylläpä se maistuikin....noh kelleppä ei maistuis, kun vielä Jatan herkkupuodin mustikkapiirakkaa tarjolla, nams ;) .....nyt levähdetään, mutta vain hetkeks, hih :)

perjantai 4. lokakuuta 2013

Terassi ja Beritin uusia hankintoja

Oih...tänään saapui vihdoin Beritin tilaamat taljat terassille <3
Yhdessä niitä sitten ihasteltiin <3

Robert lähti vielä hakemaan toista tuolia, kun liikkeestä (sain syötyä sen toisen rahkan,hih ;) soitettiin, että on nyt saapunut :) 

Kaunis kiitos ihanista taljoista Mariannelle <3
Ja ihanat lyhdyt saapuivat myös tänään <3 Berit maalasi lyhdyt valkoiseksi :)

Niistä tuli niin ihanat <3

Mihinhän näitä nyt laittaisi? No josko nyt tuohon pöydälle....

Robert voisi laittaa jotain koukkuja seinään lyhdyille <3
<3
Kaunis kiitos Helenalle ihanista lyhdyistä <3
Mitä herkkuja taas.....

Hopeatoffeeta ja lontooraetta, nams ;) 
Kaunis kiitos Saaralle näistä ihanista karkkipusseista <3

Ja Serafinalle Muumikirjoja <3 Kaunis kiitos Hanna-Marille <3

Ja kattokaapa, ku on ihana uusi taulu keittiössä <3

ja niin ihanan söpöt purkit, jotka on täynnä marenkikeksejä, nams :)

Kaunis kiitos Mariannelle taulusta ja Jatalle purkeista <3

Berit on ihan puhki.....ku on kokopäivän ahertanu terassilla :)

Serafinaki on päässyt ihastelemaan uutta terassia <3

Berit ja Serafina uudella terassilla <3
Kyllä nyt kelpaa.... <3
<3 terassi <3