perjantai 9. maaliskuuta 2018

Katlyn tulee kylään....

Lillahusiin odotetaan vierasta....Berit on lähdössä pikkutyttöjen kanssa neuvolaan....

onkohan mulla nyt kaikki mukana?

neuvolakortit sujautin laukkuun...vaipat ja tuttipullot on hoitolaukussa....

Lisen jo on kovasti menossa....Ellen nukkuu <3

joko mennään?

lapaset käteen ja menoksi..

ihanat pikkutytöt <3

...heippa <3

mummi on mennyt hiukan levähtämään...

ja Serafina soittaa...tevve! Joko juna on Oulutta?...juu on ja ollaan kohta siellä...jeeee...kiva...nähdään kohta...joo nähhään...heippa!

SERAFINAAAA!!! mä tulin jo...

joo mää tuun tinne....

moikka Serafina...no tevve...kiva, kun tulit meille ja oot titte ainaki tata yötä...joo...pyydettiin koulusta vapaata mulle...joo hyvä....

Ystävykset Serafina ja Katlyn <3

nyt jätät ne vaatteet tiihen ja matkalaukun ja mennään helättämään mummi...juuu, mutta pitäiskö noi vaatteet laittaa naulakkoon?...ei tavvi...meijän aikuitet hoitaa....tuu nyt...juuu.....

sinne jäi....

MUMMIIII!!! Kato kuka on tullu? no hei Katlyn <3 ...ompa mukava, kun sait koulusta vapaata ja pääsit käymään Oulussa...juu oli kyllä kiva tulla ja opettaja antoi mulle vähän koulutehtäviä, mutta sain ne jo tehtyä kotona....no sinä olet kyllä niin reipas koululainen...no kyllä minäki oon titte, ku meen kouluun...no oot kyllä....

sinun pitäisi opetella se S ja R-kirjaimet...no mikki? Enkö pääte muuten kouluun? No pääset tietty, mutta ois ne hyvä oppia enen kouluun menoa...aijaa...onko muka Katlyn? ....no oishan se tietty, mutta mä voin opettaa sua...joo mulla on jo pulpetti, niin voidaan leikkiä koulutta...juuu...

tuus nyt käymään mun sylissä...juuu...oot kyllä reipas tyttö...yksin tulit junalla...niih...miten matka meni?...hyvin meni...luin kirjaa ja söin eväitä, jotka Lyydia- mummo oli mulle tehnyt....lähdetäämpä keittiöön, niin saatte juoda mehua ja ajattelin, jos lättyjä tekisin...JOOO...

Serafina ja Katlyn...

juovat mehua ja

juttelevat mitä alkaisivat leikkimään...

mennään mun huoneeteen ja aletaanko koulutta? Juu aletaan vain...se on mukava leikki ja mä voin olla opettaja...

mummi jäi tekemään lättyjä ja tytöt tulivat Serafinan huoneeseen...

täällä on mun kiljoja...

mitä kirjoja sulla on siellä?

no välitytkilja ja tatukilja....kivoja kirjoja, mutta

joo tättä on mun pulpetti...ai ku hieno...joo joulupukki toi Kouvolatta atti tämän....ai sieltä, missä minä asun...ai atukko tää tiellä?...juu...no attuuko joulupukki teillä?...no ei tietenkään...no mitenhän te tieltä on tullu?...no en kyllä tiedä?....tytöt ovat hiukan ihmeissään???

mä voisin lukea sulle tuota kirjaa...juu kiva <3

mutta hei...onko sulla uusi heppa-lelu? Ihana <3...joo on mulla...tain ten Tampeleen mettuilta tuliaitia...Liita oli lähettäny <3 ...en tiijä tunnekko tää Liitaa, mutta mää tunnen ja te on maailman kivin täti <3  Tiitti Liita <3

mutta luetaan nyt...juu,juu

Katlyn lukee kirjaa ja Serafina kuuntelee tarkasti <3

Ihanat tytöt <3

täällä on tosiaankin aikuiset hoitaneet takin ja pipon naulakkoon....ja ilta on jo pitkällä, joten....

on nukkumaan menon aika <3...meillä oli kyllä kiva päivä ja huomenna lähdetään huvilalle...juu kiva...tiellä on paljon, paljon lunta...onhan tulla vaatetta?...juu on... Katlyn haukottelee...on ollut pitkäpäivä....

tytöt halusivat siskonpedin lattialle <3

Hyvvää yötä Katlyn <3...hyvää yötä Serafina <3...Tytöt nukahtivat ja Lillahusin muu väki myös... Hyvää yötä  <3

4 kommenttia:

  1. Suloiset tytöt ja viehättävä postaus. Silmä lepää kaikessa kauniissa ja kauniisti asetellussa 💗💗.

    VastaaPoista
  2. Ei,ei Serafiina ei saa oppia R eikä S kirjainta :D Ihania pikkutyttöjä,niin reippaita ♥ Nea

    VastaaPoista
  3. Huomenta, joko siellä on herätty ?
    Ihana postaus ja Katlyn on niiiiin onnellinen kun voi viettää talvilomaa siellä Oulussa <3 Lettuja, koululeikit ja IHANA ystävä = Seralfiina. Olispa kutistuspulveria niin pääsisin mukaan ! Kiitos Teija hienosta tarinasta ja kuvista <3

    VastaaPoista
  4. Onko vitriinissäsi ikkunoita ja jos on, niin millä tavalla olet ne tehnyt?

    VastaaPoista